Вихід завжди є - треба лише знати його і вміти їм скористатись

Написати цей коментар мене змусило спілкування з передплатником блогу, коли він проінформував мене, що замість тексту отримує набір незр...

Написати цей коментар мене змусило спілкування з передплатником блогу, коли він проінформував мене, що замість тексту отримує набір незрозумілих знаків. Не будучи глибоким спеціалістом у веб-комунікаціях, я прийшов до думки, що непогано б було ще раз нагадати про доставку веб-контенту альтернативними способами. Тобто - вихід завжди є - треба лише знати його і вміти їм скористатись.

Отримання перекрученого контенту електронною поштою у наші дні це не таке часте явище порівняно з тим, як це було років 10-15 тому, і пов'язано воно з численними перекодуваннями контенту при проходженні поштових серверів.

Але є багато альтернативних способів, причому добре автоматизованих, як отримувати веб-контент. Деякі з них з застосовані у Блозі ТРЗУ і розташовані у самій нижній частині Блогу. Зокрема це (1) підписка на Публікації і Коментарі. Виглядає воно таким чином:

Вбудоване зображення 1

Коли ви натискаєте на, наприклад, Публікації, то випадає список інструментів підписки (див. картинку нижче). З цього списку мені особисто ближче два - це Google і Atom. Останній - це звичайний RSS. Але вибір потрібного інструменту - це скоріше питання смаку і особистого досвіду.

Вбудоване зображення 2

Окрім того там же на самому дні Блогу є дещо архаїчний, але й досі справно працюючий метод (2) Отримувати ел. поштою. Виглядає він такі особливих коментарів не потребує.

Вбудоване зображення 3


Пов`язані

Блогосфера 5061138347737419556

Дописати коментар Default Comments

emo-but-icon

Переклад

Кількість переглядів

Останні

Архів блогу

item